UfoBloggaren – Senaste Nyheterna: Läckta bilder på Alien från Zeta Reticula. UFO krasch överlevare?

Översättning från engelska till svenska

http://www.allnewsweb.com/page1199999543.php

Alien bilder läckt ut i Roswell UFO krasch efterlevandepension

Michael Cohen m.cohen @ allnewsweb.com

Gamla bilder visar en grå typ utlänning som kan ha varit en överlevare av Roswell UFO krasch som inträffade över sextio år sedan i New Mexico har släppts ut på Internet. De svarta och vita klipp påstås vara del av en mycket större samling filmklipp som filmades av regeringens agenter som arbetar med topphemliga UFO och främmande frågor mellan åren 1942 och 1969. Endast en bråkdel av mycket längre 180 minut arkiv med bilder har släppts alltså hittills.

De personer eller person som läckt filmen påstår ha gjort anonymt som en försiktighetsåtgärd för att garantera deras säkerhet. Utlänningen ses i videon är klart humanoid och sägs härröra från det närbelägna Zeta Reticuli stjärnsystem. Som synes är han bär tätslutande rymddräkt ofta beskrivs av dem som har upplevt närkontakt med utomjordingar

Det är denna publikation tror att denna inspelning är äkta och detta är ännu en avsiktlig läckage intygar regeringen kunskap om UFO-frågan på vägen mot att något officiellt uttalande av kunskaper om främmande besökare till jorden.

Om du gillade den här historien vänligen gå med i vår Facebook-sida att kommentera och stödja ocensurerade UFO och främmande relaterade rapportering:

Om UfoBloggaren

Översatt med Google Translate stav fel kan förekomma Translated by Google Translate rod failure can occur (SWEDISH) Lite information Oftast Dagligen. Some information almost Daily. Visit my blogg for more information. New Site up and rolling, https://ufobloggaren.wordpress.com/ Tycker att alla borde få ta del av det som händer just nu världen över! Delar bara vidare informationen! Glöm ej att KOMMENTERA! Uppnådde över 600.000 tusen besökare på knappa 6 månader med min förra blogg.. det flesta riktigt öppnar sig till ämnet villket gillas starkt.. Det är juh trotts allt ett hett ämne just nu =). Kul att se hur antalet besökare höjs för varje dag som går och blir alltmera aktuellt. Mesta dels kommer jag att lägga ut "UFO" filmer dagens klipp som jag hittar från olika Hemsidor så som UfosOnEarth, Youtube, Disclosure Project, UfoSightings. Materialet dom fått på film/kamera/mobil/webcam osv Av vittnen eller människor som själva filmat o lagt ut, alla kanske inte är av bästa kvalite men många är oxo helt otroliga. Andvänder mig mästa dels till COPY / PASTE och Översättning med GoogleTranslate då jag bara för vidare materialet Desutom Följer jag REVULUTIOEN! Solklart alla varma hällsningar! Gör så gott jag kan med att sprida informationen vidare för allas skull. Först som alla vet eller inte först men innan svenskarna blev medvetna om situationen, började det i "SVERIGES" ambasad fiffel med dokument som läkts eller släppts ang fbi om glop ord och olika smeknamn med spioneri på högre uppsatta personer.. Wikileaks BÄÄM! Släpper nästa bomb eller rad av dokument som visar KLART OCH TYDLIGT hur världens regeringar Agerar. Sedan tar Fria ordet Över. Avklarade Revolter Tunisien - Egypten - Lybien aningen påbörjade igen efter mohammed filmen. Pågående massmord Syrien , afrika Massiva Demonstrationer i Spanien - Chile - Mexico - Afrika regionen - Kina - "I SUPPORT WIKILEAK / ANONYMOUS / OCCYPY MOVMENT " Fråga vad ni vill har du inge för dig och har aptit för brain storming säg till öppen för alla förslag., alltid kul att byta tankar egenskaper beteenden analytiker psykologisks Spirituellt vaket eller hur som hellst kom som du är :) Lättare än så blire inte =) Kul att ni kollade in och välkommen åter. Bloggen Uppdateras Dagligen. MVH/ UfoBloggaren --------------------------------------------------------------------------------------------------- (ENG) Visit my blog for more information. New Site up and rolling, https://ufobloggaren.wordpress.com/ Seems That Everyone should take note of what is happening right now all over the world! Parts only Further information! Do not forget to COMMENT! Achieved over 600 million visitors in less than six months with my last blog .. the Majority really opens up the topic villket liked strong .. It is juh entrusted everything a hot topic right now =). Good to see the number of visitors Increased with each passing day and Becoming more and more relevant. Mesta and I will put out "UFO" videos clips today I find from Various Websites Such as UfosOnEarth, Youtube, Disclosure Project, UfoSightings. The materials They had one film / camera / phone / webcam etc. Of witnesses or people who themeselves filmed o put out, all may not be of the best quality but many are oxo unbelievable. Andvänder me Masta partly to COPY / PASTE and translation with Google Translate when i right Further materials Addition, the top Follows In REVULUTIOEN! Obvious threats pour any solutions! Do the best I can with the information to others for everyone's sake. First, as everyone knows or not first choice, but the Swedes Became aware of the situation, it Began to "SWEDEN" embassy tampering with documents healed or released Regarding fbi glop of words and different nickname with spying for higher ranking people .. WikiLeaks Baam! Releasing next bomb or series of documents That Clearly shows how the world's Governments Acts. Then, free word over. Completed uprising Tunisia - Egypt - Lybien slightly started again after mohammed movie. Ongoing mass murder Syria, africa Massive Demonstration in Spain - Chile - Mexico - Africa Region - China - "I SUPPORT WIKILEAK / ANONYMOUS / OCCYPY movment" Ask what you want, you submit to you and have an appetite for brainstorming tell open to all suggestions., Always fun to exchange thoughts properties Behavior Analysts psykologisks Spiritual awakening or how to hellst come as you are :) Easier than blire note =) Glad you checked in and welcome back. Blog Updated Daily. MVH / UfoBloggaren
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

21 kommentarer till UfoBloggaren – Senaste Nyheterna: Läckta bilder på Alien från Zeta Reticula. UFO krasch överlevare?

  1. Plupp skriver:

    Du publicerar allt ufo material du kommer över, va? 😀

    • Danibet skriver:

      så mkt jag själv hinner gå igenom 😛 finns så mkt man missar.. finns för mkt info om alllt :/ men jag får fram en del ialf =) sommar4en kommer bli unik ! Peace kul att du titta in =)

  2. Plupp skriver:

    Tja jag tänkte mest att det verkar finnas allt möjligt här utan särskild sovring vad det gäller trovärdighetsgrad. Men du kanske tycker allt detta verkar trovärdigt?

    • Danibet skriver:

      Behöver ingen trovärdighets grad för att publicera ufo material på en ufo blogg sida.. Du bildar din egen uppfattning om det.

  3. Plupp skriver:

    Ja, det är klart, du behöver ju inte stå till svars för nån för vad du skriver på din egen blogg. Jag är liten nyfiken bara, för ibland verkar du vilja upplysa men andra gånger kommer det liksom vad som helst, och då blir trovärdigheten lidande för helheten liksom. Inget större problem för mig, jag klagar inte! :-)(jag blir mindre benägen att tro på nåt som det står om här, men som sagt då har jag ju fått hjälp att bilda min egen uppfattning så det är ju bra.) 🙂

    • Danibet skriver:

      På min egen bloggg så klart jag föröker självklart inte lägga ut tex independence day bilder gär o säger dom e här självklart inte.. jag kollar upp klippen så mkt jag hinner och lägger upp mestadels vedeon jag tycker är intressanta. jag kan inte tvinga på någon nått .. du verkar leta fel 😛 ditt val hur du uppfattar mig. vissa ser trovärdigare ut andra inte.. vad ska jag göra? klippen är nya och borde ses av flera för gämförelse det är en del av bloggen med. sen e man juh inte styrd av nånting så informationen kan vara chokerande eller ” mindretrovärdigt” för att man inte är van vid denna sorts information..då jag inte har nå regler jag måste följa utom kanske ”Svordommar” villket jag inte lär ut här ialf ^^ ha en bra dag =)

  4. Plupp skriver:

    Detsamma, detsamma.

  5. Undrande skriver:

    Men det här är intressant. Jag undrar fortfarande varför filmen på den här sidan:http://blogg.aftonbladet.se/danibet/2011/04/ufobloggaren-detta-ufo-mothership-monster-ar-riktigt-inte-fake-anser-landetförklaras som äkta (inte bara i den citerade texten utan även enligt dig: ”den e äkta” i en kommentar).Nu är som sagt filmen borttagen, men den som du i kommentaren länkar tillhttp://www.youtube.com/watch?v=v9MWcHbM5iMfinns kvar, och den är ju garanterat INTE äkta:Här ligger den (i annan klippning, med annat ljud) hos den som GJORT filmen:http://youtu.be/u81Nk1gN8ao(går man in på hans kanal får man en hel rad filmer i samma serie).Rena rama Independence Day, faktiskt. ;-)Så… vad var det som var så övertygande med just den? (Ledsen om du tycker jag går in på enskilda detaljer i flödet av information, men varje bit information måste ju faktiskt kunna granskas för att kunna avgöra om hela flödet faktiskt är värt att tas på allvar.)

    • Danibet skriver:

      enligt det jag fick tag i..Så fanns det äkta vara villket dom mass producerade för att blanda ut det till allt annat och förlöjliga hela senen för att förvirra . Och jag KOMMER lägga upp mera så fort jag får den informationen.. söker den dagligen för DIN skull så du kan fortsätta i din prosess och inte fastna på ”detaljer” vi e båda ute efter samma sak ”bekräftelse” på just den videon fast du på en lägre nivå, jag vill bara ha upp infon igen 😛 . därför ialf la jag ut det på det sättet för mera information från läsare Tex. om någon annan kanske hann ta del av det. för det tog inte länge tills informationen försvann så att säga.Men det e bra man ska inte ge sig. =) Peace out.

  6. Undrande skriver:

    Vad menar du – ska alltså Scott/Damien (Manbird) vara anlitad för att lägga rökridåer kring de ”äkta” ufofilmerna?En novis som jag skulle väl snarare gissa på att de som trott att hans filmer var äkta, påstår en sån sak om de inte vågar erkänna att de blivit lurade; det skulle vara en rimligare förklaring för mig, men du har alltså fått bättre information? Vad VAR det egentligen i den där ursprungliga filmen som övertygade dig om att den var äkta? Eller fanns den infon någon annanstans? Finns det några rapporter om händelsen utöver filmen/filmerna? I den andra filmen (den från din kommentar, som åtminstone visuellt är identisk med Manbird-filmen) är det ju gott om röster och ett sånt stort objekt borde ju ha setts av många. Varifrån kommer infon i texten? Vad menas med ”anser landet”?Om du gör detta ”för MIN skull” så måste du hjälpa mig med detta… För annars ser jag inte mycket att bli övertygad av. (Det gäller även videon på den här sidan – den är snygg, men inte jätteövertygande; ska den där tidskoden föreställa autentisk? Så vitt jag kan bedöma (och jag jobbar med grafisk form) så är det ett Microsoft-typsnitt… Och varför det starka projektorljudet? Verkar mer som att någon anstränger sig lite för mycket.)

    • Danibet skriver:

      konspirationer finns det mass vis av och din är en i mängden.. välkommen till en hel värld av konspirationer och där egentligen inte ett skit är äkta utan en illution om man ska vara punktlig av energi som vibbrerar i rätt frekvens för oss att uppfatta. .. ang bibel citatet har jag ingen aning följde väll med i texten som fanns skriven i youtube klippet.. peace

  7. Undrande skriver:

    Jag glömde en vänlig smiley kom jag på. :-)Men förresten – vad är det med alla bibelcitat och länkar till tokreligiösa domedagssajter?

    • Danibet skriver:

      Står ofta ” Översatt från svenska till engelska” med google översätt.. betyder att jag kopierat texten under för nån anledning.. ibland kanske jag läser första raden just pga sånt att inte råka lägga in någor religöst… missade nog just den biten… men man kan juh somsagt inte hålla koll på ”ALLT”. så nu vet du det med.

  8. Undrande skriver:

    Ja, visst skulle han kunna vara en del av en konspiration, precis som du och jag. Men vad finns det för egentliga skäl att tro det? Jag ställde en rad små frågor som du inre svarade på – hur övertygades DU om den där filmens äkthet? Varför kunde den inte vara ännu en i raden av ”Manbirds” datoranimationer? Vad finns det för andra rapporter om folk som sett det gigantiska skeppet?Och om man söker på texten som följde med – ”this ufo mothership monster” etc – så kan man bara spåra den till en rad bibelciterande domedagssajter (som daughterofgod.org osv). Är det ingenting du reflekterat över?

    • Danibet skriver:

      för mig räcker det att inse att högre makter gör om och förlöjligar det riktiga.. ser det som mitt bevis jag svarar för mig själv fortfarande inte för någon annan sen om ni vill se det som falskt är eran deal jag accepterar läget och går vidare. behöver inte ens acceptera den om det e så lägg den på hold tills nästa info bomb :Poch om du söker på texten motherships kan du få fram varenda klipp som heter mothership.. inget nytt.. mkt skumma saker dyker upp.. som inte ens har med saken att göra.. ändå är det relaterat någonstan ifrån.. på nått skumt sätt allt hör juh ihop i grunden så att säga..dommedags sajterna går jag inte ens in på för det är inte min teori eller min väg som jag väljer men jag kan se teorierna och få ett högre perpektiv utöver dom o se allihopa utan att fastna på någon bara samla information och få en större helhet..vad menar du med egentliga skäl? och vem han menar du?Jagpekar inte på någon han eller hon.snackar om allt över huvudtaget om man ska gå till grunden av illutionen inte problemen i illutionen.. snackar inte om att man bird teoriena utan alla teorier som finns.. 😛 Äntligen någon som inte ger upp! flesta nöjjer sig med villket svar som hällst och det ska man inte skönare o veta allt runt om.

  9. Gloria Mundi skriver:

    Den här filmen har ju misskrediterats för evigheter sen.

  10. Undrande skriver:

    Jag är i det här fallet specifikt inriktad på just denna nu borttagna film, som av allt att döma verkar vara hämtad ur en serie datoranomationer av en kille som heter Damien ”Scott” White, under företagsnamnet Manbird Productions (och sökningen gällde just den försvunna filmen, självklart finns det massvis med material om ”motherships”). Jag tycker det verkar oändligt mycket troligare att filmen är just en produktion av honom – inte en fejk egentligen eftersom han ju inte hävdar att filmerna är äkta, det är det andra som gör – än att han skulle göra dessa filmer som en sorts cover-up för ett fåtal äkta filmer. (För det är ju i princip det du indirekt anklagar honom för, eller?)Varför skulle EN ELLER TVÅ filmer, som ser helt ut som om de kommer från denna serie underhållningsfilmer, betraktas som äkta? Vad är speciellt med dem bortsett från att de kanske är snyggare än de andra (helt klart enormt mycket snyggare än t ex den där Jerusalem-bluffen härom månaden)? Finns det en_enda_rapport om denna händelse, utöver dessa filmer?Eller handlar det alltså helt och hållet om en _känsla_ du har?Om du rotar fram material för min skull så får jag väl bidra med lite kritiskt tänkande, för din skull… 😉

  11. Undrande skriver:

    ”inget..?” menade jag. 🙂

  12. Undrande skriver:

    Det börjar kännas som om du kanske inte riktigt tänkt igenom det här… 😉

    • Danibet skriver:

      du tar det som du vill har fortfarande inte hittat något nytt och jag gav dig min anledning till att jag tror den är real och att det kom info om det .. sen har juh du inte sätt första delen som jag la ut och kan inte gämföra andra delen med en video du inte sätt. . där har du ditt största fel.

    • Danibet skriver:

      men du kan alltid tro vad du vill efter det.

Kommentera // Comment

