så rädda att prata om verkligheten?! ang UFO

universe

undrar varför man inte fått en enda kommentar från nån överhuvud taget.. ändå har jag lagt upp 2 bloggar ena med skit snack andra om ufon .. bara för att se intresset.. den med skit snack har knappt 100 träffar på 5 dagar medans ufo bloggen samlat på sig 200st om dagen.. men ändå ar alla tysta ingen vågar prata öppet om det .. förstår det med tanke på att alla ÄR så insyltade i systemet och rädda för detta status samhälle .. OHH NEJ HAN/HON KANSKE Tror JAG E DUM I HUVUDET!

dags att ge det en chans ialf o vakna kanske.. och fatta att det är INTE bara vi i detta oändligt stora universum och att möjligheten finns att vi HAR besök från annanstans…

lägg åtminstone en kommentar på detta?

Om UfoBloggaren

Översatt med Google Translate stav fel kan förekomma Translated by Google Translate rod failure can occur (SWEDISH) Lite information Oftast Dagligen. Some information almost Daily. Visit my blogg for more information. New Site up and rolling, https://ufobloggaren.wordpress.com/ Tycker att alla borde få ta del av det som händer just nu världen över! Delar bara vidare informationen! Glöm ej att KOMMENTERA! Uppnådde över 600.000 tusen besökare på knappa 6 månader med min förra blogg.. det flesta riktigt öppnar sig till ämnet villket gillas starkt.. Det är juh trotts allt ett hett ämne just nu =). Kul att se hur antalet besökare höjs för varje dag som går och blir alltmera aktuellt. Mesta dels kommer jag att lägga ut "UFO" filmer dagens klipp som jag hittar från olika Hemsidor så som UfosOnEarth, Youtube, Disclosure Project, UfoSightings. Materialet dom fått på film/kamera/mobil/webcam osv Av vittnen eller människor som själva filmat o lagt ut, alla kanske inte är av bästa kvalite men många är oxo helt otroliga. Andvänder mig mästa dels till COPY / PASTE och Översättning med GoogleTranslate då jag bara för vidare materialet Desutom Följer jag REVULUTIOEN! Solklart alla varma hällsningar! Gör så gott jag kan med att sprida informationen vidare för allas skull. Först som alla vet eller inte först men innan svenskarna blev medvetna om situationen, började det i "SVERIGES" ambasad fiffel med dokument som läkts eller släppts ang fbi om glop ord och olika smeknamn med spioneri på högre uppsatta personer.. Wikileaks BÄÄM! Släpper nästa bomb eller rad av dokument som visar KLART OCH TYDLIGT hur världens regeringar Agerar. Sedan tar Fria ordet Över. Avklarade Revolter Tunisien - Egypten - Lybien aningen påbörjade igen efter mohammed filmen. Pågående massmord Syrien , afrika Massiva Demonstrationer i Spanien - Chile - Mexico - Afrika regionen - Kina - "I SUPPORT WIKILEAK / ANONYMOUS / OCCYPY MOVMENT " Fråga vad ni vill har du inge för dig och har aptit för brain storming säg till öppen för alla förslag., alltid kul att byta tankar egenskaper beteenden analytiker psykologisks Spirituellt vaket eller hur som hellst kom som du är :) Lättare än så blire inte =) Kul att ni kollade in och välkommen åter. Bloggen Uppdateras Dagligen. MVH/ UfoBloggaren --------------------------------------------------------------------------------------------------- (ENG) Visit my blog for more information. New Site up and rolling, https://ufobloggaren.wordpress.com/ Seems That Everyone should take note of what is happening right now all over the world! Parts only Further information! Do not forget to COMMENT! Achieved over 600 million visitors in less than six months with my last blog .. the Majority really opens up the topic villket liked strong .. It is juh entrusted everything a hot topic right now =). Good to see the number of visitors Increased with each passing day and Becoming more and more relevant. Mesta and I will put out "UFO" videos clips today I find from Various Websites Such as UfosOnEarth, Youtube, Disclosure Project, UfoSightings. The materials They had one film / camera / phone / webcam etc. Of witnesses or people who themeselves filmed o put out, all may not be of the best quality but many are oxo unbelievable. Andvänder me Masta partly to COPY / PASTE and translation with Google Translate when i right Further materials Addition, the top Follows In REVULUTIOEN! Obvious threats pour any solutions! Do the best I can with the information to others for everyone's sake. First, as everyone knows or not first choice, but the Swedes Became aware of the situation, it Began to "SWEDEN" embassy tampering with documents healed or released Regarding fbi glop of words and different nickname with spying for higher ranking people .. WikiLeaks Baam! Releasing next bomb or series of documents That Clearly shows how the world's Governments Acts. Then, free word over. Completed uprising Tunisia - Egypt - Lybien slightly started again after mohammed movie. Ongoing mass murder Syria, africa Massive Demonstration in Spain - Chile - Mexico - Africa Region - China - "I SUPPORT WIKILEAK / ANONYMOUS / OCCYPY movment" Ask what you want, you submit to you and have an appetite for brainstorming tell open to all suggestions., Always fun to exchange thoughts properties Behavior Analysts psykologisks Spiritual awakening or how to hellst come as you are :) Easier than blire note =) Glad you checked in and welcome back. Blog Updated Daily. MVH / UfoBloggaren
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till så rädda att prata om verkligheten?! ang UFO

  1. Sandra skriver:

    Wiee en kommentar, tror inte folk är rädda, tror helt enkelt inte att folk har funderat så mycket på liv utanför jorden. Visst kanske de finns. Spöken och andar börjar bli mer och mer legitimt så fler pratar om de, de börjar bli normaliserat. Så kanske detta också om ett par år?

    • Danibet skriver:

      kul att nån vågar yttra sig =) jo antagligen ..men informationen jag lägger upp äger rum i detta nu det är inte så att dom pratar om spöken o andar på nyheter presis och det har dom aldrig gjort heller.. nu talar vi om UFO på nyheter och över 350 högt uppsatta regerings män som talar ut! sen att amerikanska regeringen till och med varnat om utomjordisk kontakt innom närmaste 2 åren =) minst 2 nyhets klipp varje vecka and ufon..så det är nog dags att ta del av allt om man inte vill ta det som en chock i sista stund..och det jag vill veta av folk är hur dom tänker and allt vad skulle ni göra om det nu ägde rum säg imorgon?tack för svaret =)

  2. Maria de Suède skriver:

    Ja, jag har faktiskt sett ett UFO… Men även om jag inte hade sett UFOt sà räcker det med att lägga sig pà en klippa eller en gräsmatta en stjärnklar natt, sà inser man att vi kan inte vara ensamma i universum…

    • Danibet skriver:

      jag tror dig till 100% =) även om man inte har sett ufo säger jag att det är bara o tänka logiskt jord = planet / människa = utomjording sen har vi det stora svarta som aldrig tar slut!kul med mera öppen sinnade människor! tack för svar.

  3. SN skriver:

    @SandraDu kan ha rätt om vi tänker på ena halvan av jordens befolkning, de som har det så svårt att klara sig/har sin tro klar pga olika religioner, att av förståeliga skäl inte har tid/viljan med sådana tankar! Men resten då? Människor skulle tänka mer på sådant viktigt om statliga media åtminstone hos oss, tog upp och diskuterade sådant, men de gör inte det eftersom de vill till varje pris följa den linje som dikteras av vår nya religion sedan ca 150 år=vetenskapen! Jodå, vår naturvetenskap har gett oss mycket onekligen, samtidigt som det inte har alls några vettiga svar när det gäller de svåraste frågorna, och de är många! Det är minst sagt skrattretande när många, inte alla, framstående vetenskapsmän, när de kör fast med sina svårtolkade ekvationer börjar lite motvillig prata om en ev skapare, men när vi vanliga dödliga ”tror” på en mycket rimlig teori att andra civilisationer kanske redan kunnat ta sig hit, blir vi idiotförklarade!!

  4. harry skriver:

    Jag har snackat med ett osynligt Ufo och jag har haft så mycket Ufo-upplevelser så att jag nästan börjar tröttna på det. Om du själv vill snacka med ett Ufo måste du åka ut i skogen och sitta där och knarka i några månader minst. Då kan dom dyka upp och fråga ”va fan håller du på med”. Så var det för mig. Jag har snackat med en varelse som jag inte kunde se. Men jag hörde hans röst som jag pratar med vem som helst och han hade stockholmsdialekt. Men jag har även snackat telepatiskt med dom. Det är inte avancerat. Helt plötsligt upptäckte jag att jag pratar med någon utan att använda munnen. Dom hälsade på mig. Det finns praktiskt taget helt osynliga och det finns halvt osynliga visade dom mig när dom presenterade sig för mig. Eftersom det är varelser från andra dimensioner underlättar det om du ställer in dig på deras frekvens så kan du få kontakt med dom. Använd de ämnen som gud instruerar Moses att använda i 2 moseboken 30 kapitel. Rökelsen.Varning för det är i Svensk lag förbjudna preparat. Man kan få fängelse för det.

    • Danibet skriver:

      Alla har juh sin egen väg att gå ser du det som det riktiga najz för dig =) alla har uniqa upplevelser.. ingen uppfatar din mening lika dant som dig utom kanske den som hör med dig om du så vill .. allt kommer att bli som man gör det till själv

Kommentera // Comment

